Moja pasja

niedziela, 31 stycznia 2016

Biały lakier do stempli- BPS review

Witajcie!!


Jak zwykle po dłuższej nieobecności zapraszam Was na recenzje białego lakieru do stempli od Born Pretty Store.
  

Białego lakieru do stempli szukałam już od dłuższego czasu, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze z zamawianiem ( albo przesyłka za droga, albo zapominałam dodać do koszyka).  Na szczęście gdy Tina zaproponowała dalszą współpracę od razu pomyślałam właśnie o tym lakierze.

Lakier ma idealna konsystencję, nie rozlewa się po płytce, a gdy zbierze się jego nadmiar świetnie odbija sie na stemplu, a co za tym idzie- również na paznokciu. Jak zobaczycie na następnych zajęciach kolor odbitych stempli jest faktycznie biały, nawet na ciemnym tle ( niestety nie wypróbowałam go jeszcze na czerni, ale to kwestia czasu). Więc nie trudno jest się domyślić, że jest świetnie napigmentowany.

Ja jestem mega zadowolona i z przyjemnością mogę go polecić każdej  z Was.
Lakier znajdziecie TUTAJ. Obecnie kosztuje $4,79, a regularna cena to $7,99. 


A teraz pokaże Wam zdobienia z jego udziałem. 
Pierwsze już widzieliście w poprzednim poście TUTAJ .

Drugie zdobienie jest wykonane na paznokciach mojej starszej siostry. Tłem jest lakier hybrydowy Semilac 083 burgund wine, wzorek odbiłam z płytki B.Loves Plates B.02 flower power na tygodniowym lakierze (stąd odrost), utrwaliłam SH mega shine.



Wszystkie produkty do paznokci znajdziecie w dziale nail art.
Z kodem z poniższego obrazka uzyskacie -10% RABATU na nieprzecenione akcesoria. Pamiętajcie o darmowej nierejestrowanej przesyłce :D.

Powyższy produkt otrzymałam do recenzji. Nie wpłynęło to jednak na moją ocenę.


Jak oceniacie ten lakier? Macie go w swojej kolekcji?

Buziaki :)


6 komentarzy:

  1. niedawno go sobie zamówiłam i nie mogę się doczekać aż przyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że już go masz w swojej kolekcji ;-) na pewno się nie zawiedziesz!!

      Usuń
  2. Muszę się w niego zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje :) będę musiała się skusić ponieważ z lakierami do stempli mam spory problem ...

    OdpowiedzUsuń