Moja pasja

czwartek, 11 lutego 2016

Rockowo z BPS- silver and gold studs review

Witajcie!!


Pora na kolejną recenzję z BORN PRETTY STORE. Tym razem pokażę Wam wielokształtne złote i srebrne ćwieki w rockowo-glam'owej stylizacji.



Ćwieki znajdziecie TUTAJ. Aktualnie są w promocyjnej cenie $2,54 (regularna cena to $4,89). 
W kasetce znajduje się ok.200 ćwieków w sześciu kształtach: trójkąt, serce, romb, kwadrat, gwiazda i prostokąt. Największy  jest romb, ale jak się go ułoży wzdłuż paznokcia to nie odstaje ( zauważcie to na ostatnim zdjęciu paznokci ).
Nosiłam to mani przez 2 dni, wiec nie będę się wypowiadać na temat "przyczepności". Generalnie wszystko trzymało się do momentu zmycia.
Ćwieki pięknie się prezentują na krótkich oraz na długich pazurkach,wiec będą idealnym uzupełnieniem manicure.


A oto moja propozycja na wykorzystanie tych świetnych ozdób.








Wzór na palcu wskazującym pochodzi z płytki B. Loves Plates B.01 geometry is perfect.
Użyte lakiery: odżywka, Wibo Extreme Nails #34, Orly rock solid , Avon metallic effects golden leaf, top coat SH mega shine.



Oczywiście zapraszam Was do działu nail art na zakupy, bo aktualnie jest mnóstwo rzeczy w promocji. Jeżeli będziecie mieć w koszyku produkt w regularnej cenie to skorzystajcie z mojego kodu rabatowego z obrazka poniżej.
Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.


Produkt otrzymałam do recenzji. Nie wpłynęło to jednak na moją ocenę.


Skusiłybyście się na te ozdoby??

Buziaki :)

12 komentarzy:

  1. ^_^ moje klimaty. Pomysłowe i wspaniale dopracowane mani :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że Tobie Będą się podobać. Dziękuję!

      Usuń
  2. Uwielbiam metalowe ćwieki <3 świetne, rockowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nigdy nie myślałam o ćwiekach u siebie, ale tutaj super wygladają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ćwieki <3 mani superowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdobienie, ćwieki świetnie je uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń