Moja pasja

środa, 7 października 2015

Pierwsze zdobienie stylografem - BPS review #1

Witajcie!!!

Zapraszam na recenzje, którą postanowiłam podzielić na dwie części z racji różnorodności w zdobieniach.
 Dziś przedstawię Wam stylograf z zestawu, który otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.

Cały zestaw czyli stylograf i 5 różnej wielkości końcówek do kropek, zapakowany jest w przeźroczystą tubę z plastiku z zatyczkami. Stalówka stylografu jest dodatkowo zabezpieczona tubą z giętkiego plastiku, a reszta rzeczy mieści się w części ozdobionej cyrkoniami. 

Zestaw kupicie TUTAJ. Regularna cena to $7,48, ale aktualnie jest na promocji w cenie $5,24.


Całą metodę zdobienia stylografem świetnie opisała Alina z bloga Lilang-Baso w tym poście (zdobienie hybrydą) oraz tutaj (farbki akrylowe). 
Ja, z racji tego, że nie mam lakieru hybrydowego postanowiłam użyć farbek akrylowych.
Wycisnęłam z tubki farbkę wielkości czerwonej fasoli i dodałam 4 krople wody. Po dokładnym wymieszaniu, umieściłam stalówkę stylografu w farbce, lekko docisnęłam i mogłam zaczynać malowanie.
Warto pamiętać, żeby sprawdzić z jaką mocą naciskać stalówkę do paznokcia, aby nie uszkodzić sobie płytki oraz delikatnej stalówki.
Proponuję również wypróbować malowanie na kartce papieru, wówczas będziemy mogły skorygować ilość nabranej farbki i zdobienie będzie bardziej precyzyjne.
Po skończonym malowaniu należy dokładnie wyczyścić stylograf (można zamoczyć go w wodzie).

Zapraszam na moje niezbyt skąplikowane zdobienie.





Użyłam: odżywka Paloma, Wibo 1 Coat Manicure #7, Orly Emberstone (1 warstwa na Wibo), Maybelline Colorama #108, Lemax Hot Mini (2 warstwy na złotko), czarna farbka akrylowa oraz top coat Kinetics Kwik Kote.

Wszystkie produkty do paznokci znajdziecie w dziale nail art. Zapraszam Was do skorzystania z mojego kodu rabatowego MKSQ10 na -10% od ceny regularnej.


I jak efekty?? Wiem, że nie jest to bardzo ambitne zdobienie, ale postanowiła, że będę ćwiczyć i na pewno zobaczycie jeszcze inne wzory.

Buziaki:)

21 komentarzy:

  1. Ale pięknie to wygląda! Widzę, że można z użyciem tego pióra stworzyć bardzo precyzyjne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ten stylograf i kusi, ale ja nawet na kartce nie umiem takich malunkow, jestem beztalenciem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobito ja też nie mam zdolności manualnych, ale wystarczy potrenować :D

      Usuń
  3. Wow !! Świetny efekt uzyskałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Kurczę, tylko teraz nie wiem co lepsze - stylograf czy rapidograf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wydaje mi się, że stylograf jest lepszy, bo gdzieś czytałam, że rapidograf trzeba mieć osobno na czarny i biały tusz, a stylograf możesz wyczyścić i zmienić kolor farbki lub hybrydy.

      Usuń
  5. Ale świetna sprawa, ładne te wzorki zrobiłaś!
    Kiedyś to była stalówka od wiecznego pióra, teraz stylograf, tak nowocześniej :D Muszę sobie kiedyś sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam pytanie jak wymienic te koncówki w stylografie bo mam te do robienia kropek ale nie mam pojecia jak to zalozyc na stylograf zeby nie uszkodzic stalówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz założone końcówki do kropek, to musisz stanowczo pociągnąć i zmienić na stylograf.

      Usuń
  7. Czy stylograf można używać tylko do paznokci hybrydowych i żelowych? Czy na normalne lakiery bez lampy też można go wykorzystać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. W tym poście masz pokazane zdobienie na zwykłych lakierami, farbkami akrylowymi.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź. A czy wzór z farby długo schnie? I czy rozmazuje się przy malowaniu na górę warstwą lakieru bezbarwnego?

      Usuń
    3. Dla pewności lepiej odczekać ok. 10 min i pomalować bezbarwnym lakierem bądź topem.

      Usuń
  8. Jak mogę zdjąć stalowke? Jest bardzo delikatna i nie chce jej uszkodzic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj... Musisz przytrzymac u nasady i delikatnie acz stanowczo pociągnąć do siebie. Powodzenia.

      Usuń
  9. Jak zmieniasz te końcówki do kropek??😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zmieniasz te końcówki do kropek?😊

    OdpowiedzUsuń