Moja pasja

czwartek, 22 października 2015

Jesienny chevron

Witajcie!!


Po dłuższej przerwie, wynikającej z pobytu w szpitalu ze starszakiem, wracam do Was z propozycją jesiennego mani. Odcienie wprawdzie szaro-bure, ale pogoda na zdjęcia jeszcze słoneczna (początek października).



Zdobienie powstało całkiem spontanicznie, po nieudanej próbie wykonania spray marble. Czemu nieudanej?? a bo chciałam za dużo na raz. Zamiast z jednego koloru, zrobiłam z trzech. Dodatkowo użyłam perfumu(!!) i to też nie był dobry pomysł. Więc "masakre" zmyłam i pomalowałam na nowo dodając stemple.
Generalnie bardzo mi się podoba ten sposób malowania, więc nie poprzestanę na tej jednej próbie. Szczególnie jak sobie przypomne o pięknym turkusie w wykonaniu Pretty Nails by Kasia, poprostu cudo.





Użyłam: Wibo Iron Hard, Wibo Extreme Nails #25, GR RC #113, Orly Rock Solid, Wibo Extreme Nails #34, top coat Kinetic Kwik Kote. 

Wzór pochodzi z płytki B. Loves Plates B. 01- geometry is perfect.


Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. Nie miałam chevronowego wzoru na płytce, ale już mam i pewnie niedługo pojawi się i na moich paznokciach, bo świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten motyw! <3
    Kolory są świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie stonowane połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. chevron zawsze super <3 a jeszcze w szarościach - bajka :D

    OdpowiedzUsuń