Moja pasja

niedziela, 11 października 2015

Kropeczkowo z BPS - review #2

Witajcie!!!


Zapraszam na drugą część recenzji zestawu od Born Pretty Store.

Tak jak pisałam w tym poście, cały zestaw czyli stylograf i 5 końcówek do robienia kropek, znajduje się w przezroczystej tubie z plastiku z zatyczkami. 
Wszystkie końcówki zmieścimy w części z cyrkoniami, więc nie ma mowy o zgubieniu któregokolwiek elementu. 
Części spokojnie możemy wymieniać w trakcie malowania, ale proponuję nie wkładać ich za głęboko ;P
bo możemy mieć problemy z wyciągnięciem.
Z całym zestawem pracowało mi się świetnie. Jest on idealny i dla początkujących lakieromaniaczek i dla "weteranek". Polecam!!
Cały komplet do kupienia TUTAJ. Dalej jest w promocyjnej cenie $5,24 ( regularna cena $7,48).


A teraz moje zdobienie, w którym top coat zrobił mi psikusa i ściągnął lakier.... łobuz jeden :P




Użyłam: Wibo Iron Hard, Wibo French Manicure #1, GR RC #104, Rimmel London by Rita Ora #408 peachella, GR with protein #244, Maybelline Colorama #108 oraz top coat Kinetics Kwik Kote.


Jeżeli spodobał się Wam ten zestaw lub chcecie pooglądać asortyment sklepu to zapraszam do działu nail art. Z moim kodem rabatowym z obrazka uzyskacie -10% na nieprzecenione produkty. Pamiętajcie, że każda nierejestrowana przesyłka jest darmowa.

Na dziś tyle... napiszcie co sądzicie o moim mani i całym zestawie.

Buziaki :)

5 komentarzy:

  1. zrobiłą\aś mi smaka na ten stylograf :D zdobienie super, zawsze lubię kropki na pazurach ale najbardziej mnie kusi na końcówka a la pióro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo to Ty najczęściej robisz mi na wszystko smaka :D

      Usuń
  2. Interesting tool and I love the mani you made with it! Great and fun looking one!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Angela
    angelabrooks741 gmail.com

    OdpowiedzUsuń