Moja pasja

czwartek, 3 września 2015

Motyle- naklejki wodne

Witajcie!!

Dzisiaj podzielę się z Wami mani szybkim w wykonaniu. Miałam niewiele czasu na wykonanie zdobienia, więc z pomocą przyszły naklejki wodne od Born Pretty Store
Moje pierwsze próby możecie zobaczyć TUTAJ, wtedy ozdobiłam naklejkami 6 paznokci. Teraz postanowiłam wykorzystać wszystkie z nr C164 (KLIK) z motywem motyli.

Zapraszam na zdjęcia:


Użyłam: odżywka Lovely, baza to biały Wibo Extreme Nails #25 ( szybko schnie). Utrwaliłam Wibo Iron Hard. 
Z aplikacją, tak jak poprzednio, nie miałam problemów. Jedynym minusem w malowaniu tego zdobienia było czyszczenie skórek z pozostałości po naklejce. Zajęło mi to ok.30 minut--- masakra :/ Możliwe, że wina leży po stronie zmywacz (Sensique -bezacetonu), naklejka pod nim robiła się gumowata i ciężko było ją zmyć.


 Aktualna cena naklejek to $3,99, ale czasami możecie upolować je w promocji lub wykorzystać mój kod rabatowy na - 10%


Jak się Wam podoba moje jeszcze wakacyjne zdobienie??
Jaki wzór wybrałybyście z tego setu??

Buziaki :)

Zapraszam do obserwowania mojego bloga :D

5 komentarzy:

  1. Motyle są urocze ;) ja staram się przycinać naklejkę zanim ją jeszcze zamoczę tak aby już pasowała do paznokcia i wtedy nie mam problemu z domywaniem skórek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D heh ja mam trochę krzywe oko, więc obawiam się, że źle bym przycieła i był by klops :P

      Usuń
  2. Wyglądają super! Do zmywania naklejek używam acetonu - szybciej i mniej bałaganu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja chyba po prostu wrócę do zmywacza z Rossmana z acetonem... ale nad czystym acetonem też pomyślę, bo planuję kupić hybrydy :)

      Usuń