Moja pasja

poniedziałek, 14 września 2015

Rozdaniowe zdobienie + BPS review

Witajcie!!!

Tak jak obiecałam zapraszam na recenzję płytki Cooi 007 otrzymanej w ramach współpracy z Born Pretty Store

Płytkę znajdziecie pod TYM LINKIEM. Aktualnie jest wyprzedana, ale podając maila na tej stronie będziecie informowane o dostępie.


Płytka ma wymiary 12 x 6 cm i przychodzi oklejona niebieską folią, którą należy ściągnąć przed stemplowaniem. Znajdują się na niej m.in.: uroczy motylek, zakręcone ornamenty i zawijaski. Wymiary wzorów są różne od 1,8 mm x 1,5 mm do 2,2 mm x 2,0 mm. Jest bardzo dobrze wyżłobiona, więc nawet niewprawiona osoba powinna sobie z nią poradzić.
Z tej płytki nie przypadł mi do gustu tylko wzór z prawego górnego rogu, reszta jest śliczna.

Tutaj możecie zobaczyć wszystkie wzory odbite Wibo Extreme Nails #34:

Przechodzimy do zdobienia, które powstało na rozdanie u Trii, a inspiracją był ten post.
 Wybrałam 2 wzory: 2-gi z górnego rzędu i 2-gi z dolnego rzędu.
Jako tło posłużył mi pionowy gradient.

Zapraszam na zdjęcia:





Użyłam: odżywka Lovely, lakier bazowy NTN #RP3 (Allepaznokcie), na gradient GR Paris - ciemny bez numeku(starty), a jaśniejszy #225. Stemple odbiłam Wibo Extreme Nails #34. Całość wykończyłam Wibo Iron Hard.

Jeżeli spodobała Wam się płytka lub chcecie pooglądać asortyment sklepu to zapraszam do działu nail art. Z moim kodem rabatowym z obrazka, uzyskacie - 10% na nieprzecenione produkty.


Na dziś finito....oczy mi się kleją....

Buziaki :)

5 komentarzy:

  1. Halinko, ten gradient to zrobiłaś przecudny <3 muszę się w końcu pokusić o jakiś, bo zawsze tylko poziome robię, nie wiem czemu! Super te Twoje pazurki wyglądają!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh... dzięki :) pierwszy raz mi wyszedł pionowy :D

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądają! Bardzo się cieszę, że wzięłas udział =*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna płytka a zdobienie śliczne :-D

    OdpowiedzUsuń