Moja pasja

środa, 12 października 2016

Clear Jelly Stamper- BPS review

Witajcie!!!

Po prawie 3-miesięcznej nieobecności, wracam do Was!!
Postaram się pisać trochę częściej niż raz na miesiąc, mam nadzieje, że wytrwam.

W tą pochmurną pogodę wrócę na moment do zdobienia, które towarzyszyło mi na urlopie z rodzinką nad polskim morzem. Pogoda bardzo dopisywała, wiec i zdjęcia niczego sobie.


Zapraszam Was teraz na tytułową recenzje :)

Na pazurkach mam hybrydy: Semilac i BPS oraz ponownie stemple z płytki Blueberry 01.
Do odbicia wzoru użyłam stempla z Born Pretty Store -
Clear Jelly Nail Art Stamper.



Przeźroczysta silikonowa guma genialnie sprawdza się do idealnego wyśrodkowania wzoru bądź ułożenia go tam gdzie nam się to podoba (m.in. do podwójnego stemplowania).
Stempel nie jest super miękki, ale pracuje się nim bardzo dobrze.
Aby długo nam służył nie należy przemywać go z resztek zmywaczem (jakimkolwiek), najlepiej posłużyć sie rolką do ubrań.


Nie będę się zbytnio rozpisywać na temat tego świetnego stempla, bo większość z Was już zdążyła go pokochać tak jak ja <3
Więc, jak jakimś cudem nie macie go jeszcze w swoich zbiorach, możecie go kupić TUTAJ za $2,99( cena regularna $4,99)


Użyłam: baza Semilac, Semilac 087 Glitter Indigo, biała hybryda BPS, GR RC #59, płytka Blueberry 01.


Produkt otrzymałam w ramach współpracy, ale nie wpłynęło to na moją opinię.
Zapraszam Was również do działu nail art, gdzie znajdziecie mnóstwo świetnych akcesorii. Przy zakupach możecie użyć mojego kodu RABATOWEGO z obrazka poniżej.



Jak podoba się Wam moje zdobienie??

Buziaki :)










6 komentarzy:

  1. Mam przezroczysty stempel z bps i sprawuje się bardzo dobrze ;) fajnie , że ktoś taki zrobił, bo naprawdę ułatwia stemplowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się nam podoba ten manicure :), niebieskości są teraz na topie.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio nie wyrabiam czasowo z blogiem :(( ale czasem nie ma rady :( Mani zrobiłaś śliczne Halinko i do tego zdjęcia nad morzem - super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) też się ostatnio nie wyrabiam niestety, studia strasznie pochłaniają czas...

    OdpowiedzUsuń
  5. Plaża <3 Aż tęsknię za wakacjami.
    Lakiery bardzo ładne, wzorek też mi się podoba. Fajnie to wszystko wygląda :)
    Życzę więcej wolnego czasu!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń