Moja pasja

wtorek, 18 sierpnia 2015

Mind Blown i nawet sowa dostaje oczopląsu

Witajcie!!

Dzisiaj pokażę Wam zwariowane mani z naklejkami wodnymi od Born Pretty Store. Nie miałam na nie w ogóle pomysłu.... aż tu nagle wyszło to:



B.03 mind blown- jedna z piękniejszych płytek w mojej kolekcji. Wybrałam wzór 2-gi od końca z trzeciego rzędu. Pierwsze mani z jej udziałem- tutaj.
Jeżeli chciały byście sprawić sobie taką płytkę zapraszam na aukcje BLovesPlates na Allegro.

Naklejki wodne z motywem sów, które oczywiście bardzo spodobały się Adasiowi, znajdziecie TUTAJ. Mają nr BLE2229. W aplikacji, tak jak poprzednie naklejki ( recenzja TUTAJ), są bezproblemowe.

Użyte lakiery to: GR WOW #12 piękny brudny róż i Avon Metallic effects golden leaf do stempli.




Wszystkie produkty do paznokci znajdziecie w dziale nail art, a ja zapraszam Was do skorzystania z mojego kodu rabatowego MKSQ10. Na wszystkie nieprzecenione produkty dostaniecie 10% rabatu. Nierejestrowana przesyłka jest zawsze DARMOWA.


I jak się Wam podoba moja zwariowana sowa :P??

Buziaki :)

PS. Jeżeli spodobał Ci się post i zdobienie, będzie mi miło jak zaobserwujesz mojego bloga :) Zapraszam.

2 komentarze: