Moja pasja

niedziela, 10 maja 2015

Głębia oceanu od Lemax

Witajcie!!!

Bohaterem dzisiejszego postu jest piękny odcień niebieskiego od Lemaxa. Niestety te lakiery nie mają numerków, więc musicie szukać wg koloru (seria kwadratowa, poj.9ml). Kupiłam go w sklepie "Wszystko po 2 złote" za 4zł. Mały paznokieć przyozdobiony łezkami z tego samego sklepu za 1zł. Wzorek pochodzi z płytki JQ-16, podróbka płytki BP- 04 ze sklepu Born Pretty Store  , znajdziecie ją w secie 10-ciu płytek tutaj


Zdjęcie z lampą.

Heh inne ustawienie aparatu i proszę jaki piękny szmaragd :D (z lampą)


Dwa kolejne zdjęcia robione w naturalnym świetle.



Użyte produkty (na zdjęciu brak odżywki i topu- SH Diamond Flash)


Świetna jest ta płytka, na pewno jeszcze jej użyję :D

Buziaki :)

3 komentarze:

  1. "Kupiłam go w sklepie "Wszystko po 2 złote" za 4zł" :DDDDD Bardzo ładne to zdobienie i od jakiegoś czasu choruję na tą płytkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh... brzmi śmiesznie, ale faktycznie tak jest (przekruj cenowy 1zł- 30zł) Dziękuję :D

      Usuń
  2. Widziałam ten lakier w chińczyku, podobał mi się, ale ostatecznie skusiłam się na pastelowe Lemaxy też po 2 zł za sztukę ;)

    OdpowiedzUsuń