Moja pasja

sobota, 27 grudnia 2014

"Udekoruj Paznokcie na Święta"

Witajcie!!!!

W końcu zebrałam się do napisania posta z moim manicure wykonanym na konkurs organizowany przez Anita Nails oraz stroną "Udekoruj Paznokcie"

Mani zmalowałam już jakiś czas temu, przed Świętami, ale  w wirze przygotowań do Wigilii i pakowaniu prezentów nie było czasu nawet na wejście na bloga. Na szczęście organizatorzy konkursu przedłużyli termin do 31 grudnia, więc się załapie :):)

Jako, że na blogach było i jest pełno zdobień takich jak choinki, prezenty, śnieżynki , mikołaje itp., postanowiłam namalować aniołki.




Użyłam:
  • odżywka Eveline Cosmetics natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie,
  • biały lakier od Pierre Rene Top Flex nr 16, 
  • złoty lakier to Avon Metallic effects o nazwie Gold Leaf,
  • po środku aniołków, zmalowanych cienkim pędzelkiem, są wyłowione srebrne sześciokąty z mixu galaxy z Allepaznokcie,
  • top coat Sally Hansen Insta-Dri.

Zapraszam do obejrzenia pozostałych zdjęć.







Mały bonus.... mój starszy synek, który pierwszy raz w życiu robił aniołka na śniegu :D:D




Wrócił z dworu wymarznięty, ale szczęśliwy. Aż się przypominają lata mojego dzieciństwa i zabaw na śniegu z siostrami.... wspomnienia bezcenne....


Do poczytania!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz