Moja pasja

czwartek, 27 listopada 2014

Lets begin

Od dawna zastanawiałam się nad założeniem bloga. Przejrzałam setki stron i blogów na temat malowania artystycznego paznokci i wpadłam jak przysłowiowa śliwka w kompot. 

Na moim blogu będzie sporo zdobień malowanych ręcznie i za pomocą stempli. 

 Uwielbiam momenty, w których mój 3-letni syn potrafi zachwycać się po parę razy na dzień tym co stworze.  

 Na początek chciałam się podzielić z Wami mani, którego jest pełno w blogosferze, mianowicie róże. Wg mnie bardzo proste (oczywiście jak się je już robi któryś raz z kolei). 

 Użyte akcesoria:
  • odżywka Eveline Cosmetics- natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie,
  • lakier Golden Rose Paris nr 136,
  • farbki akrylowe ( biała, czerwona, żółta i zielona) i pędzelek z www.allepaznokcie.pl,
  • top coat Sally Hansen Insta-Dri.






Mam nadzieje, że się podoba. W następnym poście będzie coś co było moim marzeniem od czasu pojawienia się informacji o sprzedaży. 

Do poczytania !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz